incikusunannesi Kızlar selam, benim bebeğim prematüre mayıs doğumlu, ağustos ayında nimerix aşısı oldu, bexero da olacak doktor çapraz vurucaz dedi biri bir ay öbürü diğer ay, bu şekilde yaptıran var mı nimerix için 2 ayı geçmiş oluyoruz, kafam çok karıştı ya.