Cumartesi günü kayınvalidemin ablasına gitmiştik. Kayınvalidemin ablasının kaynanasıda ordaydı ve. Pazartesi günü rahatsızlanmış hastaneye götürmüşler test vermiş ve sonuç pozitif 🙄 sonra teyzem kendi yaptırmış onun oda pozitif Bizde cumartesi onlardaydık ailece yakın temasta bulunduk. Ve benim bebeğim var 11 aylık 3 gün oldj bir belirti yok ama. Test vermelimiyiz Sizce kafam cok karısık kimi cıksa şimdiye kadar olurdu diyor kimiside gidip test verin diyor 🙄