Dün geceden beri dişim ağrıyor yerimde duramıyorum ağlamaktan. Oğlum da emiyor. Dişçiye gittim akşam çekecekler ama süt sağ anestezi alacağın için bir öğün emziremezsin dedi. Oğlum beş buçuk aylık. Sonrasında sütüme bir şey olur mu çok korkuyorum lütfen yardım edin başına böyle bir şey gelen var mı