Kaderyerr fışkırarak kustuysa burnundanda gelmesi normal benim oğlumda her seferinde fışkırtarak kusar arada burnundan çıkar ama her emzirme sonrası gazını çıkarttıktan en az yarım saat sonra her seferinde oluyosa çocuk doktoruna götür reflüsü varsa o yüzden de öyle kusabilir amam bunu en iyi doktor bilir nedenini birde hep yan yatır başı yüksekte olsun az emzirdikten sonra hemen yatırtma bebeği ve sallamada oda kusmasına neden olur emzir 5 dk gaz çıkart sonra yine emzir 5 .10 dk gaz çıkart yarım saat kadar kucakta tut sırtını yada karnını ovşala ve başı yularda yan yatır rahat edersin bana çocuk doktoru dedi ve 3 gün yogun bakımda kaldı bebeğim bende yanındaydım hemşireler öyle yapıyodu hep ve bebeğimde düzelme oldu