Dün bebeğim bebeğimin kilosunu yetersiz buluyor bazı doktorlar anne sütü alıyor diye bi post açmıştım bugün hipertiroidi hastası olduğumu öğrendim. T3 15,680 , TSH 0,001 çıkmış. Şimdi sorum şu , hipertiroidi de yiyip yiyip kilo alamama belirtiler arasında ya acaba bebeğim de bu yüzden yavaş kilo alıyor olabilir mi ? Çünkü bana sıcak bastığı zaman ona da basıyor o da huzursuzlanıyor. Ki bu belirtiler bende hamilelikten çok önce de vardı ama tahlillerim normaldi belki o zamandan beri var gebelikte de vardı.