3 hafta falan kullandım ben göğüs ucu yaram çok oldu. Bebeğim tenime değmezse çabucak iyileşir dedim. Tabi hemen iyileşmedi ama iyileşti. Bırakalı da çok oldu. Ama silikon ucu bebek çok kolay tutabildiği için kendi mememiz o kadar büyük olmadığından kendi mememi tutturmakta biraz zorlandım ama şuan her şey yolunda 🙂