Ülke batıyor yazık ettiler
Tüm ülke bu şekilde düşünüyor ama herkes boyun eğmiş durumda neden kimse ayaklanmıyor neden kimsenin sesi çıkmıyor , daha ne kadar devam edecek böyle
Herkes 2023 ü bekliyoruz diyor ama o zamana ülke diye bişey kalır mı hiç sanmıyorum Allah sonumuzu hayır etsin çok üzülüyorum 😔