Merhaba kızlar haddime değil belki ama söylemek istedim ben oldum olası 57-58 kg dum hep oplumda 38 kg alarak doğum yaptm 1 yıl içinde 67-68 e düşebildim kızımda 20 kg alarak doğuma gittim şimdi kızım 9 aylık ilk aylar çay falan içtim zayıflamak için zaman geçti ooo ben bi güzel zayıflıyom nasıl hoşuma gidiyor yemeği falanda azalttım sadece sabah kahvaltısı akşam yemeği full su falan derken ben düştüm 58 e tabi her gören nasıl zayıflamıssın diuo ya hosuma gidiyor ama bu arada bende bişeyler ters gidiyo anlıyorum nyse bnm bacaklarımda ağırmalar basladı ama ne ağrı yürüyemiyorum bile dr lara gitmeye başladım yok diz kapağında sıvo bitmiş yok havalardan yok stresten derken öğrendim ki verem olmuşum şimdi zorla herşeyi yemeye çalışıyorum çünkü midem küçüldü hiç bişey almıyor kusa kusa yiyorum ama çocuklarım için toparlanmam gerek şidmi 80 kg olsam koymaz heralde ama iş işten geçti oyuzden kızlar çocuklarımız vrken bırakın kiloyu inanın sağlık hepsinden önemli 😔😔