Bebeğim 8 aylık hep formül mama ile besledim ek gida ya baslayalı 2 ay oldu hem ek gıdasını hemde az cok formül mamayı iciyordu ama yaklasik 2 3 haftadır formül mama icmiyor aglıyor sürekli gunde 1 kere belkii yiyor mama degisikligide yaptik biberon degisikligide yaptık yemiyor sizdede boyle bir durum var mı sadece ek gıda ile mi beslemem lazım artık herseyide yemiyor cok yorgunum 🤦♀️