Neslihan-55 Benim kızım da iki aylık.Burun tıkanıklığından dolayı öksürük yapmıştı.doktora götürdük dinlediler hiçbir sıkıntısı yoktu.sonra serum fizyoloji sıktıktan sonra düzenli olarak burun Aspiratörü ile burnunu çektim kızımdan yeşil yeşil sümükler gelmişti Allaha şükür şu an çok iyi öksürüğü de geçti burun tıkanıklığı gerçekten çok önemli bir süre sonra öksürük başlayabiliyor ihmale gelmiyor.Bana ilkten burun Aspiratörü ile çektirtmemişlerdi iyi değil diye..Sonra burnu baya tıkandı diye uyuyamamaya başladı. Öksürükte başlayınca korktuk. Ben burun Aspiratörünı elime alıp burnundan çekmeye başladım ve yeşil yeşil sümükler çıktı. O gün bugündür temizliyorum kimseyi dinleme yani.En iyisini sen bilirsin 😊.Bayağı uğraştım öksürüğü geçsin diye çok şükür hemencecik geçirttim.Şu an burnundan çok fazla çıkmıyor sadece çok şeffaf olarak çıkıyor.Odayı sürekli havalandır.Tozlu odada aşırı nemli odalarda burun tıkanıklığı olabiliyor..Birde tıkandıkça dök ve çek bir zararı yok tuzlu su yani..