Grlnl Bebeğim 7 aylık oldu ve 2 dişi var 🥺 emerken uyur genelde. Uyuyamadıkça bazen sinirlenip mememi ısırıyor. Aşırıı acılı bir durum 😂 nasıl tepki verdiniz ? Nasıl davranmam lazım bu durumda kararsız kaldım 🤷🏼♀️🤷🏼♀️