Meryeeem10 Arkadaşlar selaamm 3aylık bebeğim var sezeryan ile dünyaya geldi. Sezeryan olup 2. Bebeği ne kadar süre sonra hamile kaldınız bir sıkıntı yaşandı mı yada çevrenizde varmı bilgi verebilir misinizz teşekküüürrrlerr
1prens1prensesannesii Meryeeem10 oğlum 7 aylıkken hamile kalmıştım. 15.5 aylıkken kızıma doğum yaptım. İkisi de sezeryan. Bir sıkıntı yaşamadım. Sadece göbeğim dikiş yerine sarktığı için nemden enfeksiyon kaptı harici herhangi bir sıkıntı yaşamadım. İki sezeryanım da kolaydı benim.