Ruveydaa98 Deletedmom_49 bazen dolu olsa bile gösterge yanlış gösteriyor. Bazen de sonuna kadar dolu olup bez hala kullanabilecek şekilde oluyor göstergeye bakmıyorum 😂
Sevgice26 Deletedmom_49 erkek için doğru sonucu vermiyo bence kızımda bakıyodum ona göre değişiyodum ama. Oğlumda popo tarafında hala sarı çizgi görünüyo ama karnı ön tarafı çişten şişmiş ve giyisileri ıslanmış oluyo bazen
snil Ben premium care ile başlamıştım alışınca öyle devam etti, bebek büyüdükçe gösterge çok gerekmiyor ama
Deletedmom_49 Sevgice26 ya bende ilk zamanlar kullaniyodum çocuğun poposunu kızartıyodu ıslak birakiyodu ☺️
Beyziikoo Deletedmom_49 Kız ben onun öyle bir şey olduğunu sonradan öğrendim 😂😂😂😂 İlk zamanlar anlamadım sonradan anladım onun idrar çizgisi olduğunu 😂😂 Asla gerekli değil bence 😑