Oğlum tam 1 aylık oldu 2-3 haftadır da kabız, gliserin fitille kakasını yaptırabiliyorum kakasını yaptıktan sonra ⅘ gün sıkıntısız geçiyor ama kakası gelince aşırı zorlanıyor ve yapamıyor mecbur ben destek veriyorum. Sizin önerebileceğiniz daha masum bir yol var mı çok moralim bozuluyor bağırsakları tembelleşirse veya bir zararı var mıdır falan diye