Noname21 benim çocukluğumda lasonil diye bir krem vardı annemin en çok kullandığı kremdi ❤️ hala var mı bilmiyorum fakat lansinoh göğüs ucu kreminin ana maddeside o lasonille aynı.ben kızıma onu sürüyorum daha morarmadan neresini çarptığı farketmeksızın,çok şükür 2 yıldır hiç bir morarık görmedim.