Denizlina Ayakta uyuyan bir millet var asgari ücretle çalışan fiyatlar tavan olan açlık sınırında olan , biri porsiyonları küçültün der, biri doların artması iyi der,herkesin evinde araba varmış ikinci el araba bulunmuyormuş ne zaman gorecez bazı şeyleri yeter artık !!burda biz bile günlerdir geçim postları açıyoruz günde on post oluyor neyden kısalım nasıl tasarruf yapalım Gerçekten yeter artık sabah sabah tepem attı ha!!