Bedsssss
suyun etkisi değil süt aldığı için sütün dilde kalmış olan rengi süt lekesi deniliyor. Pamukçuk tedavisinde de su ve ayrıca karbonatlı su kullanılıyor. İkisi arasındaki farkı anlamak için dilin üstünü hafif silince leke gidiyor ama pamukcuk maalesef ilk silişte gitmiyor. Siz bebeğinizin dilini tülbentinizi veya gazlı bezi temiz suyla ıslatın, bezi güzelce sıkın sonra küçük parmağınıza bezi dolayıp hafifçe dlini ve yanak içini temizleyin. Hemen geçecektir. Haftada 1 yapın isterseniz yada 2 haftada bir. Böyle seyler ağız temizliği oluyor. Bi zararıda olmaz. 😊 Benim bebeğim pamukcuk olmustu 1 ayda zor kurtrulduk. Mama içiyordu sütüm stresten kesılmişti, mama da su verilip temizlemeyince bazı bebeklerde pamukcuk olabiliyormuş. Temizleye temizleye o da geçti çok şükür. Ama sizin ki süt lekesi deniliyor, Zararsız.😊