merhaba arkadaşlar,
Doğum 3800
1.ay 4600
2.Ay 5400
3.Ay 6200
4.Ay 6900
5.ayımıza 10 gün var şuan 7200 kg. Bu ay ciddi bir meme reddi yaşadık şuanda kadar sadece 300gr aldı. 10 günde 100gr daha alır diye düşünüyorum.
Doktorum ısrarla şuanda aylık 400-500 gr alması yeterli diyor ama toplum baskısından dolayı kendimi kötü hissediyorum ve bebeğim büyümüyormuş gibi geliyor. Doktorumu da seviyorum değiştirmek istemiyorum sizce ne yapmalıyım ?