Kızlar bebeğim çok huysuz. Keyfi yerinde oluyor gülerken birden ağlamaya başlıyor sürekli kucakta uyumak istiyor yatapına yatırınca uyanıyor uykusuz kaldığı için daha çok ağlıyor. Kollarımız ağrıdı artık bir babası bir ben… aç mı dedim mama verdim biberon kabul etmiyor emzik kabul etmiyor. Doğduğu tarihe göre atak dönemi ama doğması gereken tarih daha 7 gün sonra girecek atağa diyor ayyy ne yapacağımı şaşırdım aşırı yorgunum. Bir yeri mi ağrıyor bilmiyorum biberonu falan da ısırmaya çalışıyor diş etleri mi kaşınıyor acaba ama çok erken yardım edin