Rumeysazuhal Bizde 7 kilo 66 cm 😊2 bucuk kilo doğdu kizim akciğeri tam gelismemisti 20 gun yogin bakımda yatti hastaneden aldigimda 2400 du bazen diyorum zayifmi diye ama 3 farkli doktora götürdüm hepside doğum kilosuna gore fazla bile olduğunu söylediler
Barisalpinannesi Benim bebegim neden zayif kaldi ya acaba sutum yaramiyor mu. Simdiye kadar boyu hep ayinin en uzunu olarak gitti kilosu normal. Ama dun ve bugun avm de gezerken bircok 4.5 aylik bebek gordum sanki daha iriydiler. Siz nasil besliyorsunuz bebislerinizi oylee😁❤❤
Deleted0089 [bilinmeyen] maşallah 3 aylık bebek 7 kilo gayet iyi bence boyu filanda :) evet tek anne sütü bizimkinde.. Benim kızımda 3 aylıkken 7200 du