Arkadaşlar gerçekten burada de görüyorum tüm anneler perişan olduk ne yaptıysam olmadı olmuyor doktora götürüyorum aynı şeyler sonuç değişmiyor ağrısız acısız burun estetik bilmem neleri var da bunun bi çözümü yok mu? Doktorlar çekemiyor mu genizi temizlemek filan? Var mı aramızda sağlıkçı aydınlatsın azcık içim parçalandı ememiyo emince tıkalı olduğu İçin kusuyor sümük çıkmadığı İçin burundan ağızdan çıkartmaya çalışıp öksürüyor bi kısır döngüdeyiz hepimiz