Eylulatar tabiki emzirmenizde fayda var , ilk 40 gün bebekler kolik değilse eğer çok uyurlar uyanmakta zorlanırlar . Bebeğiniz uyanmasa bile ilk 4 ay gece 3 saatte bir beslemeniz bebeğiniz için iyi olur ☺️ Ayrıca anne sütü ile besleniyorsa gece emzirmelerini kesmeniz sütünüzün bir süre sonra azalmasına sebep olabilir ne yazık ki. Birde gece sütü en yağlı ve besin değeri yüksek salgılanan süt olduğu için bebeğinizin kilo alımını olumlu etkiler 🙏🏻