Günaydinlar hanimlarrr ☺️☺️
kizim araligin basina karma asilarini olcak :( simdiden cok üzülüyorum 😵💫
beni neler bekliyor? Ebe atesi cikar 2-3 gün dedi. Atesi düsürücü hangi ilaclari önerirsiniz?
ilaclari nasil veriyorsunuz cocuklara ? Bilgilendirin benim gibi acemi anneleri lütfen 🥲☺️