Böyle birşey hayatımda ilk defa yaşadım peki o günden sonra iyimiyim kesinlikle değilim panik atak oldum en ufak sese korkar oldum 4,5gün oldu olayı yaşayalı zaten hastaydı öğlen hastaneye gitmiştim doktor antibiyotik ağrı kesici yazdı boğazında dolmuş dedi Ateşi de inip çıkıyordu eşim ilaçları almaya gittiBiz de annemlerdeydik o an havale geçirdi dediğim gibi ilk defa yaşadım çok korktum eller ayaklar yamuldu gözler kaydı dudak morardı çıplak ayaklarla hastaneye attık ağlaya ağlaya bir daha olur mu bilmem ama her dakikam panik oldu her şey panik yapar oldum dün gece de öksürük atağına girdi bir türlü toparlanamıyor çocuğum çok korkuyorum artık havaleyi yaşayan var mı aranızda😞😞😞