Oğlum 16 aylık doğduğundan beri prima aktif kullanıyoruz ama son zamanlarda geceleri cok zırdırmaya basladı özellikle son 10 gündür oğlum 12 kg 5 numara kullanıyoruz. Ama cok yüz üstü yatıyor ondanmıdır anlam veremiyor yada bez mi küçük geliyor 😮💨 siz hangi marka kullanıyorsunuz ?