Elifmoms Deleted0979 ben böyle durumlarda sonra da giyebileceğim şeyler tercih ediyorum abiye yerine şık bir takım yada elbise alırdım.
Beyziikoo Deleted0979 Bebeğim pantolonlu takım çok güzel olur ve çok güzel modeller var her yerde de giyersin bence öyle al 🥰
Deleted0979 Vanilyaaa Bu tam benlikk bak çok beğendim bunu ballilokmaninannesi Ecre123 Beyziikoo Ssssraa
Si_se_ta_be Deleted0979 Uzun blazer ceket takımları var çok güzel. Altına da bir stiletto harika olur bence 😘
Vanilyaaa Deleted0979 duman butik var canım ona bı bak benim bulunduğum yerde o mağaza ürünleri çok kaliteli
alinaannee Deleted0979 bence abartısız bir elbise daha hoş olur hem kilonu kapatır 🌸 takım kilolu gösterebilir şık abiye abartı olabilir bence hoş uzun bir elbise daha güzel olur
Ecre123 Deleted0979 içlig olarak tulum üstü payetli tunik takımlar çok gördüm yda içlik tulum üst abaya alarak çok denk geldim bi bak bence ama abiyedense takım gıymen DHA iyi ve şık
Vanilyaaa Deleted0979 güzel askoo sen beğendin mi düz elbiselerde var onlarada bak bende beğendklerimi atım sana ☺️
ballilokmaninannesi @Deleted0979 takım daha iyi olur sanki ama çok yakınsanız eğer abiye olmayan şık bir elbisede alabilirsiniz 🌸
Beyziikoo Deleted0979 Evet çok güzel bebeğim ama bir daha nerede giyeceksin yoksa bende çok beğendim. Bu kumaştan elbise aldım giydim çok güzel duruyor ama çok alımlı bir kumaş değil ışıklardan öyle duruyor
ballilokmaninannesi @Deleted0979 evet güzelmiş üstteki hanımefendinin attığıda güzelmiş tercih sizin tabiii 🙂
Deleted0979 Beyziikoo bir sürü kişi evlenecek onların düğünlerondede giyerim böyle alırsa kuaförde gidicem