YoldasYilmaz ilk 6 ay hiç su vermedim, anne sütü ve mama ile besleniyordu, illa su vereceksin diyenler de oldu ama zaten mamanın suyunu bi tık fazla koyuyordum o şekilde denge koruyorduk, cocuk içeceği suyu anne sütünden de alıyordu, ekstra su vermeden 6 ayı tamamlamıştık