Merhaba sevgili anneler.
Bebeğim doğduğundan beri mama alıyor. Aynı zamanda emziriyorum da. Sütumun pek olduğu söylenemez. Ama bir damla alsa kardır mantığıyla bu zamana kadar hep emzirmek için uğraş verdim. Bebeğim emmeye çok düşkün değil. Kucağımda yatarak anca yeni doğanken falan emdi. Onun dışında ben üzerine eğilerek emzirdim sonra da erken ayaklandı ve hep ayakta emdi. Sadece ayakta emiyordu bu zamana kadar. Kucağıma gelmiyor. Ama artık onu da istemiyor. Ben vermesem hiç aramıyor. Versem de artık ağzını degdirip bırakıyor. Yani emmiyor. Şuan dişi çıkıyor 2 tane birden. İlk dişleri. Acaba bu emmeme durumu geçici mıdır?.yoksa sürecin sonuna mı geldik artık. Bu zamana kadar benim zorumla geldik. Sevgiler.