bsrt Benimde ikizlerim var 19buçuk aylıklar, annemlere geldim sırf kesebilmek için geceyi biriyle annem biriyle ben yatıyorum çünkü biri ağlayınca diğerinide uyandırıyor ilk gece çok ağlama olmadı ama dün gece çok ağladı ikiside meme uyumuş sabah emcez falan dedim dışarıyı gösterdim daha gece bitmedi diye inşallah çabuk alışırlar. Birde biz birlikte yatıyoruz normaldede yataklarına da alıştırmak istiyorum ama biraz beklesem mi yoksa hazır gece beslenmeyi kesmisken onu da aradan çıkarsam mi bilemedim biri sürekli sarılıp koynuma sokuluyor öyle uyuyor bilemiyorum nasıl ilerleyeceğimi