mugeoz kızlar öksürük var arada hırıltılı gibi ama ateşi yok varmı böyle olan salgın nvar diyorlar doktora götürüo antibiyotik kullanmak istemiyorum çnkü ateşi yok
Melikeeeecansuu mugeoz antıbotık ver benımde oglum 3 4aylıkken vardı bende kullandım zaten bı haftalık yoksa gecmıyor antıbotık ıyı gelıyor
susunbebekuyuyo mugeoz sadece ateş için kullanılmıyor antibiyotik bronşite dönerse daha fazla kötü olur bence doktora gidin ki şuanda çocuklarda rsv salgını var eşimin yeğeni bu hastalıktan yoğun bakımlık oluyordu hala hastanede oksijen tedavisi görüyor