Arkadaşlar merhaba 🌿
bir konuda yardımınıza ihtiyacım var . 1,5 yaşındaki kızım üç gündür balgamdan uyuyamıyor ne yaptıysam balgamını atamadı kusamıyor da . Beraberinde öksürük de getirdi çok zorlanıyor boğazındaki balgamdan nefes alamıyor . Hastane antibiyotik vs verdi balgama çare olmadı , lütfen bildiğiniz en etkili doğal kürler nedir böyle görünce çok üzülüyorum lütfen yardım 😔 ( ayağa sarımsak zeytinyağı sürdüm , soğan sulu bal içirdim , limonlu su içirdim , başına karanfilli soğan koydum , buhar makinası var , emziriyorum , kısacası banamısın demiyor ) inşâAllah denediğiniz ve bilmediğim etkili yönteminiz vardır . Çok teşekkür ederim 🙏