Meltem06 Zeh2020 belirti yok aslında, zaten kronik hastalığı var çocuk endokrinoloji doktoru kalbini nefes alışını dinlerken dedi ve şu ana kadar çok doktor bakmıştır hiçbiri öyle bir şey demedi. 2,5 yaş 13,5 kilo
Meltem06 antropologanne küçükken mi fark etti, biz düzenli çok doktora gideriz aslında 2,5 yaşında yeni bir tanesi söyledi o yüzden şaşırdım
antropologanne Meltem06 Evet 4 günlüktü söylediginde. Düzenli gidiyorsaniz daha once fark etmis olmalari lazimdi.
DurununAnnesiiii Benim bebegimde 2.5 aylık rutin kontrolde farketti doktor çok ufak bir ses var diye kardiyoloji görsün dedi . Randevu aldım götürcem bakalım inşallah ters bişey yoktur biraz endişeliyim haliyle😞
Meltem06 antropologanne aynen ben de öyle düşünüyorum, şimdi nasıl gidiyor tedavi bazıları sadece önlem amaçlı kontrole gidiyormuş
antropologanne Meltem06 Her gittigimizde detayli dinliyor, hala kapanmadi. Ek hicbirsey yapmiyoruz. Ilerlerse detayli kontrol gerekir dedi.
Meltem06 antropologanne inşallah ilerlemeden kapanır, ben de götüreceğim bakalım inşallah masum bir üfürümdür..