huysuzbalik Arkadaşlar merhaba hamileliğimin üstünden 2 sene geçti ama çabucak unutmuşum şimdi bir arkadaşım hamile betahcg değeri iki gün aralıklarla kan verdi 329 1000 1700 olmuş. İkiye katlaması gerekiyor muydu? Yoksa artış değerleri normal mi?
Srnsrnsrn huysuzbalik artışın düşük olması sıkıntı. Gayet güzel yğksrlmiş bazen çoğul gebeliklerde fazla artabiliyor ama ailede falan yoksa değildir yüksek olasılık
seheriko huysuzbalik Normal aslında. Önemli olan artış olması. Mesala benim ilk gebeliğimde 70 küsur çıktı daha sonra 70.000 lere yükseldi ama sağlıksız gebelikti kürtaj oldum. Yani çok artmasıda illa sağlıklı, çoğul gebelik anlamına gelmiyor.
huysuzbalik Srnsrnsrn teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻 Çoğul ihtimali düşük sanırım. İkiye katlama olayından dolayı az mı artış diye tereddüt ettik. 🙏🏻🙏🏻