haticenurela insülin direnciniz olabilir. Senelerdir anlattığınız gibiyim. Bir an da acıkıyorum ellerim titriyor. Bir şeyler atıştırdıkça kısır döngü devam ediyor. Dahiliyeye gidip sorununuzu söyleyin şeker ölçümü yaparlar. Sağlıklı beslenme, spor ve bazı ilaçlarla düşüyor ama istikrarlı olmak gerekiyor.