Kiwinin kini aldim bimden, çok çok menunum elim ayağım gibi, her sebzenin süresi var. Pişince kendisi kapanıyor otomatik, öyle çok pişirdim, unuttum, vitamin değeri düştü derdi de yok. Bazen parka cikmadan koyuyorum geliyoruz yemegimiz hazır. 18 aylık olduk. 1 yıldır kullanmadığım gün sayılıdır. Bence marka çok önemli değil ama buharlı pişirici hayat kurtarır.