Selam anneler 6bucuk aylik kizim hic olmadigi kadar bu son bir haftadir geceleri saat basi uyaniyor her kalktimizda emzirip tekrar uyor ve her kalktimizda aynisini yapioruz sizce neden uyanior? Ve hafif mirildanarak uyanior cozemedim bir yazayim dedim burdan size normalde hic boyle degil uyanir en fazla 3 kez filan