Bi tek ben ni isyan ediyorum bilmiyorum. Senelerdir saçma sapan yerlere veriyorlar sınav giriş yerlerini. Yahuu sınav stresi var zaten.neden öğrencileri adresine yakın yere değilde uzağa verirler bilmiyorum.ben pendik Kurtköydeyim. Kartaln bi mahallesine vermis 2 aktarma ile . Diger oturum 2 aktarma + 1 taksii. Olcak iş değil. Özel aracı olmayan sürünsün.