Bebeğim de popo çatlağı var kakasını yapamıyor bu yüzden. Doktor krem verdi parmakla içeri süreceksin dedi ama kıyamıyorum parmakla nasıl yapabilirim ki muayenede bile nasıl canı yandı ağladı 😔 sizin başka önerileriniz varmı nasıl yapıyorsunuz kakasını nasıl yaptırıyosunuz?