Mustafaninannesi28 Antibiyotik kullanılması için enfeksiyon durumu olması gerekiyor güvendiğiniz bir hekim değilse başka bir hekimede götürmenizi öneririm.
Oğlum defalarca bronşit olmasına ragmen hiç antibiyotik kullanmadık.
Şu an boğaz enfeksiyonu için kullanıyoruz şiddetli ishal ve pişik yan etkisi oldu bundan daha çok çekiyoruz.