Aslikrkmz Kızlar sezeryan sonrası çok fena bir omuz ağrım oldu azrailla cebellestim o derece. Yaşayan bilir herkes de olmuyor bazinizda olmuştur. Bu sezeryandami olur sadece . Şu an bir burun ameliyatı sürecim var aynı şeyi yasarmiyjm ,🥴
saresmami Aslikrkmz anesteziden dolayi oluyor malesef 1bucuk sene önce mide ameliyati olmustum aynisi vardi omuz agrisi sanki ceyranda kalmis gibi agriyodu cok rahatsiz edici bir agriydi 3-4 gün sürdü. 2 ay önce sezeryan oldum yine aynisi oldu 😵💫
MrzBaby Aslikrkmz Bende 1 haftadır sezeryan oldum. İlk 3 gün omuz ağrısından öldüm ama şuan iyi çok şükür.
IceLady Aslikrkmz ağrılarım vardi ama doktorum sağolsun hissettmeme hiç fırsat vermedi sürekli agrı kesici vurdu hemşireler. O yüzden rahat gecti açıkçası
Toprak_2019 Aslikrkmz canım bende ikinci doğumumda aynısını yaşadım ameliyat ağrısı çekmedim hı ama o ağrının Bi tarifi yok yani ama ilkte ve üçüncüde olmadı ucude sezeryan
EAN Aslikrkmz benim ilk sezaryen da olmustu ama ikinci de olmadı. Ama ikinci sezaryen sonrası daha fazla yürüdüm. Bi de uyuşukluk geçtikten sonra yatakta çok yayılmadım arkama yastık koyarak dik durmaya çalıştım
Aslikrkmz IceLady acaba sezeryan da karnı yardiklari için mi oluyor o ağrı ya burun ameliyatında da olur mu ki
IceLady Aslikrkmz oow 😁 onun agrısı daha kötüymuş. Kuzenım olmustu antibiyotik bile fayda etmiyordu agrısna
basakhanim34 Bende de şiddetli boyun ağrısı oldu. Burun ameliyatını genel amesteziyle yapacakları için olmaz bence. Bel iğnesi boyun ve omza vuruyor.