Hayırlı sabahlar kızlar bebeğim 8 aylık uzun zamandır tek göğsümü emiyodu diğerini çok az emip bırakıyodu bende pek üstüne düşmedim açıkçası ama artık iki göğsüm arasında bariz fark oldu ve emmediği göğsümden artık damla damla geliyo süt ve hiç emmek istemiyo . Bu göğsümü tekrar nasıl aktifleştirebilirim elektrikli göğüs pompası almayı düşünüyorum almadan size sormak istedim pompayla sağım yaparak çoğaltabilir miyim almalı mıyım yoksa başka çözüm yolu var mu