Busraa3535 Uykuda 5nci aya girdiğimizden beri kımıl kımıl dönmekten uyuyamıyor yarm saatte 1 ayakta sabaha kadar. Deliricem artık. Kundak dahi denedim o zamanda cıldırıyor. Ne yapcagmı sastm 5 ayda Atak matak neyse var mı. Umarım gecer bi an önce.
MomEslina Busraa3535 5. Ayda atak var 13. Hafta be 19. Hafta arası oluyor bende aynı şeyden muzdaribim ne uyku kaldı ne düzen desteksiz uykuya alıştırmıştım dün uyumadı en son kundak yaptım ayağıma aldım hızlı hızlı salladım ben de çıldırıyırım 😬😬
Gtmz Busraa3535 o ayları hep gündüz öğrendiği şeyleri gece yapmaktan uyuyamiyordu doktor normal dedi ben uuyumadan 1 saat once biraz melisa papatya çayı içirirdim o iyi geliyordu annem de bana ıciririmis hep
BuketCumaAli Gözlerım sisti bugün uykusuzluk dan kundak oldugu halde çözüyor kımılkımıl yapmaktan ne o ne ben uyuduk
Busraa3535 MomEslina gercekten delirmek üzereyim ayaga kalkınca tansiyon dusuyor uykusuzm diye.. İns hemen gecer 1 haftayı gecti halaa gecmedi 😔😔
Busraa3535 MomEslina gercekten cok yoruldum su 1 haftadr. Bari geceleri uyuyor diye seviniyordum gecede uyumuyor artk