Kızlar 2 yaşındaki oğlum dün parmağını gözlüme soktu. Nasıl acıdı anlatamam ama çabuk geçti acısı. Fakat gece yatamadım bütün gece yaşardı acıdı🙁 acaba hep böyle mi olacak. Bütün gece yatamadım. Çok çok yaşardı. Ne yapmam lazım başına böyle gelen var mı ? Gece acıması yaşarması normal mi acaba ?