hifam18__ Kızlar yüzyıldaki hangi doktora gidiyorsunuz doktorunuzdan memnunmusunuz önerdiğiniz bir doktor varmı
Ogulcan hifam18__ bizim doktorumuz Pendik medicalpark da gece orada doktor yok diye ben 1 kere aciline gittim bi doktor baktı hiç memnun kalmadım dedim daha tövbe gitmem
Kuzeybabyy hifam18__ ıraya gitmek yerine medipole gidebilirsiniz hem daha sakin daha temiz bilge tütüncüleri tavsiye ederim 7/24 te çocuk doktoru oluyor hastanede 150 tl ssk muayene ücreti
Ogulcan hifam18__ Necla yüce haspolata gidiyorum canım 400 TL oğlum 1 yaşında 1.5 aylıktı başladık çok memnunuz
Ogulcan noluyoya Kadın doğuma hiç gitmedim canım 1 kere çocuk için gitmiştim acil doktoruna çok ilgisizdi sanki hastaneye zorla ben getirdim 🙈
noluyoya Ogulcan ben hamileyken ilk oraya takipliydim kadın baştan sağma göndefiyodu beni. Düşük tehlikem vardı ben soru sormasam bişey demezdi
Ogulcan noluyoya valla canım ilk memnun değilsen direk bırakmak iyi oluyor ve gerçekten işini mesleğini seven hekimle devam etmek daha iyi benim hamileyken doktorumda Pendik medicalpark da Şeyma hoca bir şey olduğunda telefondan da ulaşıp ilgileniyordu
Lilasever1 Uykucu Çiğdem hnmdan hiç memnun kalmadım ilk doğumda da o vardı sormasan hiç bişi demiyor valla bende iyi bi çocuk doktoru arıyorum
Uykucu Lilasever1 aa ilk defa sizden duydum ben pendikte gitmedigim doktor kalmadi açıkçası. Hic bisey sormadan herseyi detaylica anlatıyor.