Morfrenk iki tane aldım ben. EBebeğin 1.5 tog olan, , Trendyol da yorni diye mbi marka var oda çok güzel kalın 2.0 tog. Hava derecesi düşükse soğuksa 2 togu giydiriyorum, gece çok soğuk olmıycaksa ,1. 5 olanı şuanlık gayet memnunum ikisindende. (E bebeğnkini 2.el aldım 30 liraya değiştirmelik aldığım için)