Gnyasl Kizlar kizim bogaz enfeksiyonu olmus atesi var antibiyotik ve ates düsürücü verildi dogdugundan beri kasikla veremiyoruz icmiyo kücükken sırıngayla veriyoduk smdi 14 aylik cok agliyo migdesini bulandiriyo yutmuyo cıkarıyo kusuyo napcm bn böyle ilacin yarisi disari ckıyo cok huysuz iki uc gündr burnunu cekemiyorm silemiyorum dokunmamz bile problem hrseye agliyo nasil iyilescej iki sfer hstanede yatti idrar yolu ve kanindan enfksiyondan yani artik cok yoruldum ya
rojbinasan Gnyasl geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin 🤲🏻Öyle şurubu ağzına bırakır bırakmaz burnunu tutup bıraksan o nefes alayım derken yutar en azından.Çok zor ya seni çok iyi anlıyorum benimde büyük kızım böyleydi bazen yere yatırıp elini ayağını tutup dediğimi yapıyorduk ancak öyle yutuyordu 😔
Sonsuzmutluluk Gnyasl hepsi öyle çocukların 1 yaşında kızım bronşit şuan 3. Bronşiti şuan 1 ay önce de bronşit ti şurupları çığlık kıyamet döke saça içiyor
eceunverkanra Gnyasl Babasi tutuyor ben agzini acip siringayla anlık sıkıyorum bir tek o sekilde verebiliyoruz🥺 Çok ağlıyor, direniyor, istemiyor ama mecbur kalınca insan
Gnyasl rojbinasan cok teşekkürler canım inan valla sinirden catlıyorum onun icin üzülüyorum daha kötü olcak diye iyilesmesi uzuyo düzenli icmedifi icin dedigini yaptim bu sfer dudagi morariyo nfes alamiyo hepten valla npcam sasirdm kaldim
Gnyasl CeylininAnnesii biberon mamada almiyo sdece anne sütü ek gida smdi istahida yok sdece emiyo oda azaldi 😕
BongomyaPrensi Gnyasl Emerken şırıngaya çek biraZ sersemlestiginde memenin yanında dudağınij altına bırak minik minik farketmeden içicektir
0znur Bende küçükken öyleydim hep biri kollarimdan tutar, biri ağzımi burnumu, biri de ağzıma verirdi 🤦🏻♀️ Hala da aynıyım ilaçlara karşı. Hap tarzı şeyleri gene zar zor içerim de. Şurup çok zor 🤢
Mertf Kaşıkla su verin arkasından hemn kaşıkla surup verin su için agzını açıosa çaktırmadan arada surubu verin ben oyle yapıorm