Dnacar83 yazık çok yazık gerçekten eşimle de aynı şeyi konuştuk dedim çok şükür alacak durumumuz var alıyoruz olmayan ne yapsın nasıl geçinsin kira mı ödesin ,yiyecek içeçek mi alsın ,fatura mı ödesin ,çocuk mu büyütsün oğlu özel bi anne evladına bakamadığı için canına kıymış bunlar duyduklarımız duymadıklarımız da var ve hala ekonomi çok iyi gösteriliyor inşallah olmayana versin darda kalana yardım etsin 🙏🏼🙏🏼