Miracinannesi0 Biz 2 ay atağına girmisiz sanırım hesaplamada 9 gün kaldı diyor belirtilerden de huzursuzluk sürekli ağlama uyumama ve her dakika emmek isteme var umarım geçer bu durum siz neler yaptınız nasıl atlattiniz bu haftaları
61arzu Miracinannesi0 ben o dönemi bir tık rahat atlattım amam 3.ayı bebeğim atlattı ben atlatamadım 🥺
Mucizemm344 Miracinannesi0 canım bizim bugün bitecek inşallah 🙏 çok zor geçti benim huzursuz sebepsiz yere ağlaması.Akşam üstü atak geliyor saatlerce ağlıyor.2 gündürde gece 4:30 da kalkıp 7 de anca uyyyyor
Miracinannesi0 Canss3535 uygulama değil ben Google a bebek atak haftası hesaplama yazıyorum ilk çıkan site
SerraSeyda Mucizemm344 şuan 40 gunluguz bizde aynı 4 5 gibi mesai başlıyor 8 9 gibi bitiyor ağla ağla pert.
Miracinannesi0 Mucizemm344 aynı bizde öyleyiz sürekli sebepsiz yere ağlıyor ve sakinlestirmek çok zor
Deletedmom_13 Miracinannesi0 4. Ay ayağına kadar hiç birşeyi hissetmedim. Hatta bakıyordum atak haftasindasiniz yazıyordu ama bebeğim iyiydi. Şimdi 4. Ay atağı diye bişey var kafayı siyircam az kaldı 🤯 hep ağlama hep mız mız uyku uyumaz
61arzu Miracinannesi0 tabi cnaım yemek bile yiyemedim gece 1 e kadsr sürekli aglıyır ac ama yemiyor uykusu var uyumuyor haliyle sende yoruluyorsun canım benim dogdugundan beri en cok yorulduğumu tükendiğimi hissettiğim andı çaresizlik anlayamıyorsun herşeyi yapıp hala sonuc alamamak 🥺