Aleyna_nur19 emin ellerde üzülmeyin tartı kaybı istenen bir şey değil o yüzden çıkarmamışlardır. Benim oğlumun da sarılığı düşmüştü ama kalsiyum eksikliği vardı yükselmeden çıkarmayalım dediler 5 gün daha kalmıştı. Sizi içeri alıyorlar mı beslemek için. Ben 2 saatte bir girdim emzirmek için. Emzirmesem de alıyorlardı mamasını vermek için, ten tene temas için..