Meryemcez aynı durumdayız 8 ay 10 günlük. Alttan iki dişi çıktı ama benim canım da çıktı. Gündüz uykuları zaten sorunluydu , gece iki üç defa uyanıp emer uyurdu şimdi gece en az 20 defa kalkıyoruz ben zaten yatmiyorum da. Besigine koyuyorum hop ayakta bağıra bağıra sabahliyor. Akşama kadar mız mız şöyle susup ta 15 dk oyalandigini görmedim.Tek başına oynamıyor yapışık yaşıyoruz. Fiziksel olarak yoruldum , yavaş yavas ta psikolojim bozuluyor. Allah yardımcımız olsun